Födelsedagspresenter


De här söta kopparna fick jag från Elina. Jag vet inte hur många gånger som jag har varit och kollat på dem, men jag har alltid gått ifrån butiken utan att köpa något. Varför? Det har känts lite väl lyxigt att ge sig själv något så fint utan anledning. Nu fick jag de dock äntligen i min ägo och därför slipper jag slinka in på DUKA fler gånger bara för att spana...

Av lillebror fick jag en kaffekokare. Inte för att jag dricker kaffe själv, men det är smidigt att ha när jag får besök. Dessutom kan det ju vara trevligt att använda mina koppar till något annat än bara varm choklad;) Mamma och Pappa hade smart nog inhandlat en dammsugare. Båda sakerna är nödvändiga prylar som jag behöver i mitt nya hem, men som är riktigt tråkigt att själv lägga pengar på... Mormor och Morfar hade bland annat köpt en tvättkorg och tillsammans med mina övriga presenter så har min flyttsamling utökats ytterligare. Tack så jätte mycket för allt fint!

Under alla mina år så har Farmor & Farfar samlat på tidningsurklipp på oss barnbarn. Nu hade min bok blivit full och därför passade de på att ge mig den på min 24-årsdag. Det är verkligen kul att ha som minnen och extra roligt är alla Farmors personliga hälsningarna i den.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback