Vi har det bra, vi här bak i bussen...

Vi är nu mitt uppe i säsongens längsta resa, 160 mil enkel... Än så länge har det gått rätt smärtfritt, men som vanligt blir det väl de sista timmarna som blir drygast. Min dator har dessutom kollapsat, typiskt! Jag får istället snällt kolla på de filmerna som laget (=My...;)) väljer. Borat, Mina jag och Irene är några jag gärna skippar! Vi har i alla fall fått se en av filmerna som jag hade med, en riktig tjejfilm "A walk to remember". Alla verkade tycka den va bra för det var knäpptyst i hela bussen...=)

Det känns lite tomt utan dig Marika. Platsen mitt emot mig är tillägnad dig och nu har då jag, Emma och Scott förlorat vår fjärde medlem...=( Diskussionerna går dock varma ändå, men dina klockrena kommentarer saknar vi...;)!

Dagens lunch blev jätte god! Efter alla resor har jag tröttnat på pastasallad... Det har gjorts i X antal varianter, med korv, lax, kyckling, skinka osv. Denna gång hade jag istället med mig spagetti och köttfärssås som jag värmde i bussens mikrovågsugn. Hur smarrigt som helst=)!

Ett födelsedagsbarn har vi också fått med oss. Hjälm fyller 18 år och det firade vi med våra underbara sångröster=) Hon fick även en underhållningslåda med prylar som hon kan roa sig med under resan. Det var allt ifrån pysselbok, DVD-skivor, fyra i rad m.m. GRATTIS!

Emma, tack för lånet av dator och internet=)!

Boden, här kommer vi... Vi kommer slåss till vi ligger döende på plan. En period i taget och vi kommer stå med händerna i luften efter slutsignalen! KRIGA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback