Att äta kvällsmat klockan 15 för att kunna löpa på träningen var inget jag hade behövt göra idag...

Vilken träning alltså... Ursäkta, men jag klarar inte av "dutt- och lojträningar", jag fullkomligt hatar det! Anledningarna till att vi bara skulle hålla på i en timme var dessutom inte acceptabla. Intresset för att kolla på herrmatchen mellan Landskrona - IBC ska inte få vara så stort att vi själva slösar bort träningstid. Anledning nummer två om att det berodde på att vi har dubbelhelg köper jag inte heller. Det här är elit och är det någon spelare som inte pallar att träna 1.5 timme två dagar innan match så är det egenträning som gäller, punkt slut!

Hela min femma stannade kvar en stund extra för att lira. Som "sophinkar" (internt i vår femma...) hittade vi varandra riktigt bra och det mesta stämde. När jag kom hem var jag dock måttligt irriterad över träningen och jag var bara tvungen att sätta på mig utelöpskorna för att avreagera mig. Det blev en joggingrunda med lite avslutande snabbhetsövningar. Jag är ingen spelare som kan prestera med en "sås-träning" i benen utan jag behöver fart och fläkt för att jag ska vara på tårna till match!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Vettiga idrottstankar!

Från en idrottskvinna till en annan.. ;)

Postat av: scott

JA JÄVLAR! att ta ett löparpass efter en träning (oavsett om det inte var en jobbig träning) är starkt. önskar jag också kunde ha sådan självdisciplin :P ses på lördag, då öppnar vi våra sophinkar än en gång.... "internt skämt" - tror tojan är med på den också, HAHAHAHAHHAHAHA! förresten, en analys från träningarna i veckan inför helgen: Emelie och wahlström har sett otroligt alerta ut på träningarna, jag tror på dem! :D

2008-01-10 @ 23:09:44
Postat av: Emma

Ja det är sant... inte ens jag hade gjort de.... men madde hade de kanske.. ni är ungefär på samma nivå =). Bra analys nelle gjorde inför helgen skulle lagt till henne själv med bara... jag är gärna "sophink" i helgen =) vi har många interna saker haha Nelle du kan väl svara på 5 frågor inför matchen..... haha Jag tror på oss! "dreamteam" (tojan ingår) =) nu är jag trött måste sova... ses på lördag!

2008-01-10 @ 23:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback