Lars Winnerbäck

Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
Graderna sjunker så fort överallt
och det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis
det fryser nu sakta till is




Jag, Bengan, Babs och Mackan åkte till Halmstad för att se och lyssna på Lars Winnerbäcks konsert. I början hade vi vädret på vår sida och kunde lugnt sitta ner på våra medtagna filtar, men när Lasse skulle börja så kom även regnet. Att bli lite våta kunde vi dock stå ut med så länge som det var så underbart bra musik på scen. Vem säger nej till en gitarrspelande kille...;)?!


Bengan och Babs skyddar sig för dropparna under våra filtar.


Jag hade nog kunnat auktionerat ut min regnjacka, men en kväll som denna kändes det inte särskilt aktuellt...;)


Mackan njuter av musiken. Kan det möjligtvis vara till "Om du lämnade mig" som Lasse sjöng tillsammans med Miss Li?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback