Robotrörelserna börjar ge med sig

Jag kan inte säga mer än att jag hade sjukt ont i kroppen efter söndagens träningspass! Trots att vi har kört järnet i ett antal veckor nu så var inte kroppen van vid innebandyrörelserna... Rumpan och ryggen har varit värst och det såg riktigt stelt ut på gårdagens träning... Turligt nog var jag inte den enda utan nästan alla som hade varit med och lirat hade känningar. Det är ju i alla fall gott och veta att innebandy som är så roligt ger bra med träning också...;)! Som krydd på moset körde vi vår berömda Hembygdsparksrunda igår kväll. Långa backträningsintervaller var inte jätte populärt hos någon av oss, dock släppte det onda allteftersom vi löpte. Idag är jag nästan som vanligt förutom att jag går lite hackigt nerför trappor, men det mjukas nog upp under dagen...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback