Party

Vår trevliga lördagkväll blev, som alltid när vi är i farten, händelserik...;) Jennie passade på att träna sina magmuskler, och jag kan tänka mig att det kändes dagen efter för det såg väldigt jobbigt ut...Haha! Jag blev dessutom varse om att människor ibland vet mer än vad de ger sken av då det helt plötsligt var en som tydligen kände halva min släkt och jag hade aldrig träffat honom innan. Rätt märkligt vad en del kan lista ut, och det bara för att man är lite lik sina föräldrar...;) Efter några shottar begav vi oss vidare till Bahnhof där dansgolvet intogs direkt, och visst shakade vi...=) Taxi hem lyckades vi också med, tack vare dig Bramsell, du är en ängel! Vi var dock inte ensamma om att sitta i den bilen utan efter lite räknande kom vi fram till att vi satt åtta stycken, men det var inget jag klagade över då jag fick äran att sitta i framsätet...;) Sammanfattningsvis så var det en lyckad kväll, trots att det inte blev något Lindens Babs...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback