Tentaångest

Jag packas ner i en kartong som sätts i källaren. Där får jag sitta tills den stora dagen kommer och det verkligen förväntas av mig att jag ska kunna allt. Varenda liten mening ska vara exakt o inget enstaka ord får vara bortglömt. Allt ska man ha förstått annars är det kört! På onsdag nästa vecka är den dagen kommen då jag ska packas upp ur kartongen och helt plötsligt komma ut i ljuset... Det är då jag har tenta...

Med andra ord så börjar tentan närma sig med stormsteg och jag känner hur stressen och paniken börjar smyga sig på... Jag ångrar nästan att jag inriktade mig på externredovisning, är ju hur svårt som helst! Som så många gånger förr så känns det som om Elina är mitt enda hopp... Du fattar och sen förklarar du det på ett enkelt sätt för mig, du är helt enkelt grym! TACK!

Kommentarer
Postat av: nelle

Idag åker viiiiiiiiiiiii :D:D:D:D

2006-10-20 @ 11:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback