Kvalmatch nummer 2 av 2: Seger med 8-0


Uppvärmningen är i full gång!


Matchen har börjat...


...och när slutsignalen ljöd innebar det DIVISION 1 för FBC Engelholms damer nästa säsong!!!


Vår underbara publik har följt oss i vått och torrt och skulle givetvis tackas!


Klädda med fina guldhattar


Kvist, jag, Fia, Linnea och Pommis




Det vinnande laget, BÄST! <3


Givetvis skulle tränarna duschas...


Kvällen fylldes av segerfest. Här är två av festfixarna, Fia och Pommis.


Flisan


Linda och CK


Fullt ös


Linnea och Fia


Kvist, din nya profilbild? =)


Tränartrion Putte, Buddha och Chelle


Kvällens gottegris, Linda! ;)


Linnea älskar närbilder så jag zoomade lite extra;)


Segerdans!

Vi har vunnit DM, vi har vunnit serien och vi har vunnit kvalet - VI ÄR OBESEGRADE! Vi har radat upp det ena makalösa resultatet efter det andra och har verkligen en bländande statistik. Säsong 2011/2012 har gått som på räls och det oranga tåget har kunnat åka raka vägen till division 1. Jag är stolt över resultaten och jag är stolt över laget, VI LYCKADES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback