Säsongen är slut och mitt kontrakt har gått ut

Tidigare år har det alltid känts som en självklarhet att fortsätta. Jag har styrt mitt liv efter innebandyn och anpassat allt ifrån sovtimmar och mat till individuell träning och semester. Med mina 12(?) seniorsäsonger så tillhör jag inventarierna i laget, men i år är det dock en annan känsla som har kommit över mig. Jag har inte den motivation som krävs för att dra igång med en försäsong om en månad och därefter ha fyra fem kvällar i veckan uppbokade till april 2013. En annan bidragande orsak till att jag känner så här är årets matcher. Ytterst få gånger har vi ställts mot ett värdigt motstånd och jag som älskar jämna matcher med högt tempo och tuffa närkamper har inte fått denna viktiga kick kontinuerligt.

Det är med blandade känslor som jag har tagit beslut på att inte skriva på något nytt kontrakt - en skilsmässa från min andra familj <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback