Med en glimrande guldmedalj runt halsen!

Vi var underdogs där en vinst skulle skrika skräll!

En DM-final mot ärkerivalen Södra Dal. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har mött detta lag, men något som dessa matcher har gemensamt är att det alltid blir tuffa drabbningar - slaget om Skåne är en åtråvärd titel!

I söndagens match var vi både snabbare och starkare, helt enkelt nummer ett oavsett vad det handlade om. För egen del rankar jag detta som säsongens roligaste match, hitintills. Mycket speltid, högt tempo och många närkamper. Vissa stunder var jag riktigt trött, men ju högre flås jag har desto bättre brukar det faktiskt gå för mig. Matchen gav mig en kick och det är vid sådana tillfällen man inser varför man lägger ner så mycket tid som man gör. Jag är stolt över laget, ännu en gång presterade vi - OSLAGBARA!




Segerlaget!




Jag och Stephi tog emot den fina pokalen! =)


Inte nog med äran, en liten prischeck fick vi också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback