Baker Tilly Helsingborg


Gruppbild

Många turer fram och tillbaka, men nu är allt klart. För drygt ett halvår sedan togs beslutet att Nyström & Partners skulle splittras upp. Ägarna hade olika synsätt på hur de ville driva byrån och därför gick fyra av dem ur. Vi anställda fick möjligheten att välja vilken grupp vi ville tillhöra och för mig var det inget svårt beslut. Jag hängde på utbrytargänget där teamwork och nytänkande var det som lockade. Vi har nu officiellt gått ut med förändringen och igår lanserades vår nya hemsida (
http://www.bakertillyhelsingborg.se/) För de intresserade går det även att följa oss på facebook.


Porträttfoto

Foto: Ulla Alderin

Kommentarer
Postat av: stjärnan

kanske ändra i presentationen? :)

2011-05-28 @ 09:17:21
Postat av: Emelie Ohlsson

Hej Stjärnan:) jag ändrade faktiskt den inställningen igår, men det verkar ju uppenbarligen som att det har blivit något fel... Jag ska omedelbart åtgärda det:) förresten, riktigt kass att stjärnan sviktar CL-finalen ikväll! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback