Det var nära ögat

Igår hade jag och Elina en av våra traditionella myskvällar. Vi var sugna på att kolla film och eftersom My hade rekommenderat "Flickvänner från förr" så litade vi på hennes omdöme och hyrde den. Jag kan ju säga att det var första och sista gången som jag lyssnade på henne när det gäller filmval;) Den var riktigt usel! Jag och Elina brukar vara ganska oense när vi ska välja filmer för hon vill oftast se romantiska komedier medan jag helst ser kriminalare. Denna gång gav jag alltså med mig och att se en romantisk komedi med spöken och overkliga händelser var fett tråkigt...

Jag fick ansvaret att lämna tillbaka filmen och först tänkte jag göra det på vägen hem så att jag hade det gjort. Tröttheten tog dock överhand och när jag läste dagens tidning så tackar jag han där uppe för att jag inte är någon kvällsmänniska! Klockan 22.30 hade det nämligen varit väpnat rån mot Bogarts och om jag hade bestämt mig för att lämna filmen igår så hade det varit samtidigt som de hade den obehagliga påhälsningen...

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag säger bara tur att vi är så trötta ibland! Vågar inte ens tänka på vad som kunde hänt... Love<3

2010-01-12 @ 07:39:25
Postat av: Pillan

Usch vännen fy vad hemskt, vilken tur. jag var med på bogarts i söndags, läskigt. Måste ses snart igen!Tack för senast var superkul som alltid! Love U Puss Kram

2010-01-12 @ 18:13:18
Postat av: My

Smaken är som baken! Jag gillar inte heller spöken, men det var ju en liten del av filmen, det bästa var ju ändå hunken Matthew!

2010-01-13 @ 07:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback