FBC Engelholm - Warberg 6-7

Ja, vad ska man säga. För egen del var det en tung dag på jobbet. Jag skämtar inte om jag säger att jag hade tre assist till motståndarna(!). Tyvärr blev det våra individuella misstag som avgjode matchen och när det är så jämt så känns det extra surt. Det spel som vi har haft de senaste veckorna fanns inte och jag tror att det beror på att vi har haft alldeles för stort fokus på just Warbergs spelsystem.

Anna Gunnarsson fick vikariera som center och gjorde det jobbet ypperligt. Vår nygamla målvakt Idah Dahlberg skötte sig utmärkt i sin comeback, vilket bådar gott inför våra avslutande matcher. Vi har Stanstad och Olofström kvar och jag kan lova att vi ska göra allt för att avsluta serien med två segrar.

Denna match ska suddas ut ur mitt minne


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack emlis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback