Den årliga kusinträffen

Detta år var det mamma och pappas tur att styra upp festligheterna. Som vanligt blev det diverse tävlingar som avslutades med grillning och lite kvällsparty. Bilder säger mer än ord=)


Farmor


Caroline och kusin Christoffer


Natalie och kusin Tobias


Farfar


Benga: Nöjd med att ditt foto kom med...;)?!


Filip, en hejare på att berätta historier. Jag säger bara, vilken inlevelse! Som jag skrattade...


Nästkusin Matilda


Nästkusin Kajsa imponerade i golftävlingen




Lillebror


Farmor och jag


Farfar ville hitta bästa plats för fotografering och gick in i rabatten. Pappa har slitit hårt med sin trädgård så han var sådär nöjd när han fick se detta kort;)


Lisen och Philip


Grillmästarna






Nästkusin Emma och Emelie


Pappa med sin syster Ann-Marie


Farmors syster Irene, Lasse, Benga och Farmor


Ann-Marie, Lippe och "Knallen"




Farfar och jag


Kommentarer
Postat av: Filip

Det behövdes bara några jäger för mig att få igång historierna...:) Tack för en lyckad kväll!

2010-08-25 @ 22:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback