3 April Min Födelsedag, Emelie 25 år

Att fylla år kommer jag nog aldrig att bli för gammal för. Det blir alltid en mysig dag samtidigt som det är så roligt med alla gratulationshälsningar. Varje år blir jag lika förvånad över hur många som faktiskt hör av sig och denna gång var det nog rekord. TACK till alla som tänkte på mig, gulligt av er!

LÅNGFREDAGEN

Denna kväll var uppbokad för släktkalas. Att ta hem alla i min lägenhet var inte aktuellt så då passade det bra att fira hemma i föräldrarnas stora hus istället. 


Gertie, Farfar och faster Ann-Marie


Farmor och Gertie


Lillebror och Pappa


Morfar och Mormor


Gösta och Gunilla som tar för sig av tacobuffén


Morgondagens innebandystjärna, kusin Jonathan. Här tillsammans med sin pappa och lillasyster Thilda.


Kusinerna Emil, Axel och Hugo


Nästkusin Emma och "Knallen"


Mina morbröder Anders och Lars


Filip och Emma


Jag och Mamma


Lillebror


Hela kusinskaran på mammas sida är samlade


PÅSKAFTON

Lördagen var den dag som jag faktiskt fyllde år på och då firade jag tillsammans med mina vänner. Tyvärr var det några som hade annat inplanerat, men de som kom förgyllde i alla fall min kväll=)




Köksfest...


Emma och Pillan


Frida och Sofia


Oskar


Pillan och Martina


Mikael


Presentöppning


När det var tid för födelsedagssång var jag sådär bekväm i situationen...;)


Emma och Elina


Carro






Björn, Mattias och Anna





Helgens största tack går till mamma och pappa som har servat med det mesta. Utan dem hade mina två födelsedagsfester inte blivit hälften så bra <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack vännen<3 Det var två helt fantastiska kalas!

Nu är du 25, blir man gammelmormor då ;)

2010-04-04 @ 23:15:54
Postat av: Linda

Min inbjudan kom nog bort ;) grattis i efterskott kram

2010-04-06 @ 00:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback