Tisdagens ögongodis

Livekonsert på bio. Det kändes väldigt udda när jag hörde det, men gud så bra det var! Robbie Williams är ju inte fel att vila ögonen på och när han börjar sjunga smälter nog de flesta som en glass i solen... Han har verkligen en förmåga att kunna roa på scen och tiden gick alldeles för fort. Under hela konserten satt jag och hoppades på att han skulle framföra låten Angel och till slut kom den, underbart! Jag och Bengan saknade dock Better Man, men som vi sa så kan man ju inte få allt. Jag har spelat den många gånger idag istället=) 

Kvällen inledde vi med en god middag. Maten får ett plus, men betalningen ett minus. Lite arbetsskadad är jag väl kanske, men när jag betalade kontant så slog ägaren inte in beloppet i kassan utan stoppade bara ner pengarna i lådan. Alltså fick jag inget kvitto och det är inte okey, varken sett till lagens eller konsumentens sida... Smäll på fingrarna förtjänas!

Tack tjejer för en fantastiskt bra kväll!


Pillan och jag



Elina och Checke



My och Bengan


Bilder lånade från memy.bloggagratis.se


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för en mysig kväll med bra underhållning <3

2009-10-21 @ 13:23:52
Postat av: My Gullberg

Vardagslyx :)! Kan ju hålla med om ögongodis... Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback