Det rullar framåt och bakåt

Det är verkligen tur att jag ska åka hem från Göteborg imorgon. Jag har aldrig varit med om att det har serverats så mycket mat som det har gjorts denna vecka... Hotellfrukost, förmiddagsfika, lunch, fruktstund, eftermiddagsfika, och kvällsmat. Däremellan har det även cirkulerat godispastiller. Om man jämför med övriga kursmedlemmar så måste jag ändå säga att vi har varit ganska duktiga. Vi har stått oss på frukosten fram till lunch, vi har avstått från efterrätterna, undvikit godiset och på eftermiddagen har vi hållt oss till EN kaka. Frukt har jag däremot ätit i tid och otid. Inte för att jag har varit hungrig utan det har mest varit en hjälp för att hålla koncentrationen uppe. Att sitta och lyssna hela dagen är man inte van vid längre och därför måste man fylla på sitt energibehöv lite då och då=)

Kvällsmaten har ingått på vårt hotell och som ekonomer har vi passat på att äta här, men nu sista kvällen så lyxade vi till det och gick på restaurang i stan. Till efterrätt blev det mjukglassbuffé med en massa goda tillbehör och just nu klarar varken jag, Veronica eller Peter av att prata mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback