Nyström & Partners (NOP) mästare

I våras så berättade jag om vår fotbollstävling här på jobb. I söndags avgjordes det hela och jag kan väl inte påstå annat än att jag är stolt över att jag lyckades slå alla fotbollsintresserade killarna på fingrarna. Bortsett från två omgångar i början av serien så har jag legat i toppen och min slutliga segermarginal blev 64 poäng. Vid gårdagens fika anordnades det en prisutdelning och just nu står den nyinstiftade vandringspokalen på mitt kontor. I ett år ska jag njuta över min bedrift och efter nästa säsong får vi väl se vem som är herren (damen!) på täppan...

T H E W I N N E R T A K E S I T A L L


Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis vännen :)

2009-11-04 @ 07:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback