24 december

Dagen började precis på samma sätt som mina övriga julaftonsmorgnar har gjort. Det första jag gjorde när jag vaknade var att kolla i min strumpa för att se om tomten hade hälsat på mig under natten. Mycket riktigt hade han (mamma) gjort det och där låg ett litet paket...=)



När mina morgonrutiner var avklarade mötte jag upp Elina och vi begav oss ut på en löprunda. Vissa dagar är det roligare än andra och just denna dag var det nog ingen av oss som tyckte det var särskilt kul. Efteråt var vi i alla fall nöjda med att vi hade tagit oss ut och när jag kom hem blev det lite småpysslande i lägenheten. Lagom till Kalle Anka steg jag in i familjens villa och där tillbringade jag resterande timmar av dagen/kvällen.


Julmaten serverades i uterummet.


Farmor & Farfar


3/4 av familjen Fredirksson


Pappa fick som vanligt ansvara för julklappsutdelningen. Detta år slapp han dock att byta om... Jag fick många bra och fina saker där mycket gick i vitt, rosa, änglar och rosor. De som har besökt min lägenhet vet att jag är ganska svag för detta och därför är det ett säkert kort när presenterar ska ges till mig=)


Stiliga lillebror


Kusin och jag




Farmor & Farfar med barnbarnen


Älskade familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback