Fotbollsmatch: Kvidinge - Munka/ÄFF 5-0

Jag kan inte riktigt sätta ord på den här matchen. Vanligtvis brukar jag kunna ta förluster rätt bra, men ikväll känns det extra tungt. Jag är grymt besviken, och inte minst på min egen insats. Givetvis kan man inte vara på topp alltid, men när ingenting fungerar är det inte kul. Siffrorna speglar väl inte riktigt matchbilden. Vi hade en hel del vassa lägen samtidigt som Kvidinge nästan hade maximal utdelning på sina avslut. Ikväll är det tillåtet att vara irriterad, men imorgon börjar laddningen inför söndagens match mot Harlyckan!

Att prestera i medvind är ingen konst, utan det är lagen som lyckas resa sig efter en motgång som visar sin storhet!

Kommentarer
Postat av: Elina

Man e så grymt besviken... det finns inte! Nu jobbar vi vidare efter ditt ordspråk, på söndag ska det bli 3p igen!!!!! Hoppas allt går bra idag! Vi hörs sen! Love you! Puss puss

2008-05-27 @ 07:49:44
Postat av: pillan

besviken är bara förnamnet,jag var med helt knäckt,känns idag med.men som sagt vi måste se framåt nu!Love U!Puss

2008-05-27 @ 21:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback