Utomlands tar solen bättre...;)

I jakten på den perfekta brännan begav jag mig, tillsammans med familjen, över till Danmark. Klockan 9.00 bredde vi ut våra handdukar på fina Sneekersten strand för ett härligt ryggläge. Det var gudomligt skönt och vi varvade solandet med svalkande dopp. Picknickkorgen hade följt med och innan vi begav oss hemåt igen så toppade vi med en supergod kulglass. Jag tror nästan att det är den första för i år, men jag fick verkligen mersmak så fler lär det bli=)!

En helt underbar semesterdag


Kommentarer
Postat av: Strellan

Surfa in på min blogg för att läsa intervjun med ert lag och flera andra dam- & herrlag inför Båstad Open...

Postat av: Strellan

Surfa in på min blogg för att läsa intervjun med ditt lag och flera andra dam- & herrlag inför Båstad Open.

2008-07-29 @ 23:27:36
URL: http://innebandy.blogg.se/
Postat av: Cornelia

SNEKKERSTEN IS THE SHIET! Åkte förbi där varje dag när jag pluggade i Köpenhamn. Har en drömlägenhet där också, intill vattnet. FINT! Hoppas nu bara inte du är för brun, för då får du minsann inte hänga med oss i Båstad ;) Skoja! Nu ska jag sova. Ses imorgon på biptestet :) Kramis

2008-07-30 @ 03:52:36
Postat av: pillan

vad mysigt det låter vännen!Love U

Puss

2008-07-30 @ 08:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback