Allting har ett slut...

Idag klockan 14.00 började min semester. Den kommer vara riktigt lång och bortsett från tre arbetsdagar i vecka 34 så kommer jag inte jobba något förrän jag börjar mitt nya jobb den 22 september. Bara tanken på att jag har 17 timmar kvar att spendera på ICA känns väldigt konstigt. Sedan jag gick i årskurs 9, dvs i åtta år, har jag jobbat helger och sommarlov på Munka Allköp. Helgerna som tidigare har betytt arbete för mig (bortsett från när jag har spelat matcher) kommer i fortsättningen vara något att se fram emot. Visst att det många gånger har känts tråkigt att jobba då man missat en massa roligheter, men å andra sidan har jag verkligen fått en bra grund att bygga vidare på. Att ha gått en fyraårig högskoleutbildning utan att behöva ta några studielån känns få förunnat. Att jag dessutom har kunnat spara undan lite slantar under tiden känns ännu mer unikt. Arbetsuppgifterna kommer jag nog aldrig sakna, men att inte träffa personalen lika ofta kommer kännas tomt. Det är många som har ställt upp för mig och hjälpt mig att pyssla ihop alla tider så att jag inte har behövt missa några matcher pga av jobbet. Det är jag evigt tacksam för! Jag har trivts kanon och jag har minnen som jag kommer bära med mig för alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback