Årets roligaste turnering på ingång

Den 1-3 augusti är det äntligen dax för Båstad Outdoor Open. Det ska bli så grymt kul att få börja spela lite tävlingsmatcher och jag hoppas innerligt att vädret är med oss! Att spela inomhus i en gymnastiksal är ingenting i jämförelse med att lira ute på Centercourten. Jag kan lätt ha regn under hela min semester så länge det blir sol under den helgen... Det är dessutom extra kul att vi har lite lokala lag med i turneringen. Många kända ansikten kommer äntra banan och i kombination med elitspelarna blir det en härlig mix=) Klockan 9.00 på fredagsmorgonen kommer jag att vara på plats på läktaren för att följa dramatiken. 

Längtan är enorm!

Våra matcher:
Fredag 1 augusti klockan 13.30: FBC Engelholm - Pixbo Wallenstam IBF
Fredag 1 augusti klockan 19.45: FBC Engelholm - Rödovre
Lördag 2 augusti klockan 13.30: Ljungby - FBC Engelholm

Söndag 3 augusti: SLUTSPEL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback