Positiv uppmärksamhet från oväntat håll

I morse när jag var inne och läste på en innebandyblogg blev jag smått överraskad av ett inlägg,

http://blogofinnebandy.blogspot.com/2008/02/imponerande-eller-pinsamt.html Tidigare har den här personen bara skrivit om IBC Engelholm i negativ riktning och att det denna gång faktiskt gavs lite beröm till laget var oväntat. Jag funderar nu över om Krilles mejl eller mina blogginlägg har fått honom att inse att man faktiskt kan se på saker och ting från två håll. Själv försöker jag fokusera på det positiva, medan Sjöstrand däremot brukar koncentrera sig på det negativa i våra prestationer... Att det denna gång var annorlunda gjorde mig glad! Av mig får du beröm för ett läsvärt och tänkvärt inlägg!

"När du ler får du ett leende tillbaka"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback