Avskedskväll för vår kära Ellinor

Som tidigare nämnts så har Ellinor Nilsson valt att ta klivet över till Pixbo. Innan hon flyttar så ville vi i laget ha en gemensam kväll tillsammans med henne. Vi började med en middag på torgets uteservering innan vi begav oss vidare för minigolfspel. Det blev blandade resultat med allt ifrån hole-in-one till tior... Kvällen var fylld med skratt och jag kommer verkligen sakna vår Elle. Jag hoppas att du håller vad du lovade i helgen, vi väntar på dig...;) LYCKA TILL och VA RÄDD OM DIG!














Update: Det blev lite sura miner då jag inte hade lagt in resultatlistan, men här kommer den...;)
1. Emma 43 p
2. Carro 46 p
3. Emlan 47 p
4. Madde 59 p
5. Linda 62 p
6. Maria 63 p
7. Elle 76 p

Det bör dock nämnas att Linda stod för en hole-in-one och att jag stod för två. Enligt oss är det större än att vinna...;)!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ursäkta?! varför har du inte nämnt vem som vann?=) nu blev jag ledsen när jag för en gång skull slapp bära vattnet! =) haha

2008-08-05 @ 23:01:23
Postat av: Emelie Ohlsson

Givetvis var det för att jag själv inte vann som jag inte nämnde de...;)Haha! Men nu är jag alltså avslöjad... Får väl uppdatera inlägget då...;)

Postat av: Roger

Hej Emlan



Jag läser med jämna mellanrum. Det räknas inte om man har tur på någon bana, det är lägsta sammanlagda som räknas. Alltså allt beröm till Emma inget till er andra eller?



//Roger

2008-08-07 @ 22:29:43
Postat av: Elle

Tack för en underbar kväll! Saknar er som bara den här uppe. Men jag hoppas vi ses snart igen. Ni är laget i mitt Hjärta det hoppas jag ni vet! MÅnga kramar till er alla /Elle

2008-08-14 @ 08:36:36
Postat av: Linda

Håller med om att hol-in-one är en större bedrift än att komma etta ;) en supertrevlig kväll./ Kram

2008-08-17 @ 16:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback