Lyckade uppsatsintervjuer

Det första den ena revisorn säger är:

- Jag känner igen er från innebandyn...

Han berättade att han följde oss genom tidningen, men ska jag vara helt ärlig tror väl kanske inte att det var just mig han kopplade till innebandy. För det första har jag bara nämts i tidningen vid två tillfällen detta år, när jag trampade snett på vår bortamatch mot Boden samt när jag missade straffen mot Karlstad. För det andra är inte Emelie Ohlsson ett så orginellet namn att man lägger det på minnet... Madeleine Böcker känns som en mer trolig kandidat då=) Vi blev i alla fall en aning paffa över att han hade koll på oss och dessutom är det ju trevligt att någon utomstående siffernisse faktiskt följer laget.

I övrigt gick alla tre intervjuer bra. Tack för lånet av bandspelare Emma=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback