Nu sträcker vi på oss tjejer, beröm utifrån hör inte till vanligheterna...=)

"Jag blev kär i lördags"

"...Jag blev alldeles upp över öronen förälskad i Engelholms sätt att spela innebandy. Vid skånelagets fantastiskt vackra 3-0 kom jag på mig själv med att helt spontant sitta och klappa händerna trots att jag genom min flickvän givetvis har sympatierna hos Karlstad..."

"...Engelholm spelade ut Karlstad fullständigt och spelmässigt är Engelholm det bäst spelande laget jag har sett här i Karlstad i år (jag har inte sett Balrog, Pixbo och IKSU än)..."

"...En strålande coachinsats och en väl genomtänkt och tydlig spelidé gav Engelholm tre nya poäng och laget kanske kan vara en liten outsider i slutspelsstriden..."

För att läsa hela blogginlägget:
http://jogus.blogg.se/ 

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag hade tänkt skriva in de på min blogg igår... hade en känsla av att du skulle hinna före....

2007-11-20 @ 15:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback