Ingen match? Då tränar vi på annat sätt...=)

image74
Kvällen började hemma hos Emma. För egen del blev det relativt lugnt då jag skulle vara körduglig klockan elva dagen därpå. (Ja Babs, jag var faktiskt och tränade fotboll. Vi hade fys i 40 minuter och spel resterande del. Det ska dock tilläggas att Elina hade det lite kämpigt, men så går det när man festar långt in på morgonkvisten...Haha). När Tojan väl hade fått tummarna loss för att komma och börja festa (ja, vi undrade också vad hon/de höll på med...) blev det några intressanta diskussioner. Tojan och Emma lyckades dessutom skicka iväg de sms som man aldrig hade gjort nykter...Hehe, rätt kul ändå faktiskt=) Bahnhof var lyckat där det som vanligt blev mycket dans...

Det kan konstateras att min cykel mest var till besvär. När jag skulle cykla till Emma öppnade sig himlen och det började hagla. Mamma & pappa var inte hemma så det fanns ingen som kunde skjutsa ner mig. Jag spände fast cykeln på bilen och körde ner. När vi sen väl skulle bege oss till Bahnhof visade det sig att ingen annan skulle cykla så då satte vi på min cykel på den bilen som skjutsade oss dit. Efter Bahnhof gick jag till Lindens (Andy hade min cykel). När det sen äntligen var dax för mig att cykla hem hann jag inte mer än 200 meter förrän kedjan hoppade av... Att börja greja med det vid halv fem på morgonen kändes inte jätte aktuellt så det var bara till att ta till löpsteget. På en isig väg, med högklackade skor och med en cykel att luta sig mot, sprang jag hela vägen hem. Att få lite motion sådär på morgonkvisten är väl inget man ska klaga över...;)

Jag som fortfarande har ont på mina läppar efter Umeåresan fick ta med mig min repair-tub ut (dock tappade jag den under kvällens gång, typiskt!) Tojan kom ett par gånger för att låna. Att hennes läppar behövde lite mjukgörande cerat var kanske inte så konstigt...;)

Likt en fjortis som vill bli stenfull satt jag och drack vin med sugrör. Mitt syfte var dock inte det nämnda, utan det var ännu en gång läpparna som spökade. Det gick helt enkelt inte att dricka som vanligt, det startade en eldsvåda... (lite mycket tjat om detta kanske, men det ser verkligen ut som om jag har sprutat in silikon i dem. Hur svullna som helst och det är inte vackert direkt...)


Kommentarer
Postat av: Tojan

Vill bara förklara mig, mina läppar blir torra när det är kallt ute! Har du testat olivoljan än :)? Ses ikväll!

2007-11-12 @ 08:51:33
Postat av: Emlan

Till Tojan: Det var ju det som jag också syftade på, vad trodde du...;)?!

2007-11-12 @ 10:56:19
Postat av: Emma

Tack för de jätte fina örhängena.. hade dem på mig i söndags =) kvällen blev riktigt lyckad.. brukar de ju bli så vore ju trist om det varit annat =)... nu börjar allvaret igen... ses ikväll!

2007-11-12 @ 15:36:41
Postat av: Elina

Jag tungt, vad menar du?! Aldrig mer alkohol så långt in på morgonen, usch dumma mig! Men men nu e jag på benen igen, även om jag har lite träningsvärk idag.. Konstigt?! Love

2007-11-12 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback