Man missar mycket när man är borta

Förra veckan kunde jag inte vara med och springa (jag fick köra styrka istället) på något av våra innebandypass eftersom jag hade en stukad fot. Jag hade i alla fall som tanke att ta igen alla de tre löppassen som jag missade och nu har jag äntligen gjort det=)! I måndags var jag nere i slingan vid roddklubben och sprang fem korta varv (ca 1.7 km per varv?) med benstyrka emellan, igår joggade jag i 45 minuter med överkroppsstyrka efteråt och imorse sprang jag tre olika slingor (med en hel del backar...) nere i Hembygdsparksskogen. Benen är lite trötta, men det känns skönt att vara hyfsat ifatt igen=)! Jag känner mig dessutom rätt duktig över att ha gjort passen ensam, för det är verkligen inte det roligaste...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback