Lördag

Vår första drabbning i Västerås finns det inte så mycket att säga om, resultatet 9-0 talar för sig själv! Efter matchen fick Scott och jag reda på att vi skulle göra ett dopningtest. (Vi inbillade oss att vi hade sett uthålliga och vältränade ut och att det var därför de hade valt oss...Hehe! Men det visade sig rätt så snabbt att slumpen hade avgjort.) Min första tanke var: "Typiskt att de skulle välja mig!" Jag har nämligen svårt för att dricka mycket vatten under tiden jag idrottar och denna match var inte ett undantag, med andra ord behövde jag inte gå på toa över huvudtaget. De två spelarna i Rönnby blev färdiga relativt snabbt då de inte hade några större problem med toabesöket, värre var det för Scott och allra värst för mig...;) Det var inte lite de begärde utan 75 ml skulle det vara, inte en droppe mindre... Första försöket lyckades jag med 35 ml (vilket kanske tog 20 minuter eller nåt...Hehe, inte lätt att ha sällskap på toa, eller vad säger du Scott, tur du hade din MP3 med dig...Hihi!) Efter det drack jag en liter vatten och tänkte att nu borde det väl gå lättare, men icke så nicke bara 15 ml denna gång... Det var bara att hälla i sig ännu en liter(!) vatten, och det var en pärs då jag som sagt inte har jätte lätt för att få i mig vätska... För att tänka på annat gick jag och duschade (givetvis med kontrollanten med mig så att jag inte skulle hitta på några dumheter...) Tredje gången jag besökte toa hade allt vatten gett resultat, 125 ml...Haha... Resten av testet låter jag vara osagt, kändes inte super fräscht att hälla från den ena burken till den andra och allt annat som skulle göras! Efter det att jag var färdig hade det gått två timmar och övriga lagkamrater hade roat sig med att titta på en film i bussen, sorry=)! Toaletten fick jag sen gå på säkert tio gånger under en två timmars period, kändes nästan som jag bodde där inne den kvällen...Haha! Trots allt så var det väl en lite speciell upplevelse och både Scott och jag är en erfaranhet rikare samtidigt som jag har lärt mig att inte gå på toa innan en match mer än om det är absolut nödvändigt, vem vet när nästa test kommer...;)

Kommentarer
Postat av: Scott

HAHAHAHAHAHHAHA lite jag skrattade när jag läste detta inlägget :D Jag tackar den som uppfann mp3n, haha. Hade nog aldrig klarat det annars :P Men som sagt, "En erfarenhet rikare" :P Ses ikväll! (L)

2007-01-09 @ 16:35:55
Postat av: hahahaha

Hoppas busstoan var tom när du började

2008-01-30 @ 00:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback