1/3 skriven

Så var den ena tentan gjord=)! Helt sjuka uppgifter, jag satt och skrev konstant de fem timmar vi hade på oss vilket blev 28(!) A4-sidor. Från det att vi fick ut uppgifterna tills dess att jag lämnade in dem kändes det som en process mot klockan, jag hade inte tid att slappna av några minuter eller ens att gå på toa.... Men nu är den i alla fall gjord och det är bara till att sätta igång med nästa, har en tenta den 11:e och en den 13:e. Det kommer inte att bli jätte mycket läst denna helg heller då vi åker till Västerås och Stockholm för innebandymatcher, men lyckades jag få in allt till dagens skrivning så är ingenting omöjligt;)!

Kommentarer
Postat av: nelle

3 poäng i helgen.. MINST... Jag tycker faktiskt om våra resor, haha. Vi är ett gött gäng :P ses på lördagmorgon.. eller nej, fredagNATT .. förlåt :P poss (L)

2007-01-04 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback