Härliga väder

Vilken underbart skön dag det har varit! Elina och jag har varit på stranden vilket vi i och för sig var rätt ensamma om... Det var dock ingen dum idé att åka dit för i den håla som vi hittade var det riktigt varmt! Att vara på stranden den 13 april är inget man är varje år, måste vara något slags rekord från vår sida...;)

Ikväll blir det slappekväll tillsammans med tjejerna hemma hos Bengan, mysigt=)! Trist bara att du åkt tillbaka till Göteborg igen Jennie, var så kul att träffa dig innan i veckan=)! Imorgonkväll vet jag inte riktigt vad som händer. På ett sätt är jag sugen på utgång då jag är helt ledig på söndag. Å andra sidan så hade det varit rätt skönt att bara ta en lugn kväll. Vi får väl se vad det slutar med till slut...

Nu är det snart middag, grillning vilket ska bli riktigt gott! Jag gillar verkligen soliga dagar, allt känns så lätt och alla bekymmer känns som bortblåsta...;)! Strand och grillning, sommaren börjar tidigt i år=)!

Kommentarer
Postat av: jennie

du är ju riktigt grym på att uppdatera här. Hinner knappt med att läsa allt, haha;P Var riktigt kul att ses i tis, synd dock att det inte blev bättre kvalitetstid, men jag kommer ju hem till den 28 så då blir det kvalitetstid på högsta nivå!Men ni måste komma och hälsa på nsrat, hoppas vi hinner med det,jaja annars så får ni komma flera gånger till Barca;) du MÅSTE komma dit!!! Ses snart. Puss

2007-04-14 @ 08:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback