Återförening med mina gamla vänner

All återförening är inte positiv, i detta fall var de inte alls välkomna tillbaka i mitt liv... Jag pratar om kryckorna! Nog för att det kan vara bra att ha en hög smärtgräns, men med tanke på att jag inte ens kan stö på foten idag så skulle jag nog inte ha fortsatt att spela i gårdagens match. Att aldrig ge upp behöver tydligen inte alltid vara det bästa alternativet... Jag hoppas att foten ska kurera sig snabbt, det är ju trots allt flera innebandyträningar i veckan och sen är det fotbollsmatch på lördag igen. Ikväll får det väl istället bli styrka medan de andra springer i spåret...


Kommentarer
Postat av: jennie

ursäkta mig men du glömde nämna det viktigaste!!! Lördag kväll EMLAN! Nu ser du till och bränner kryckorna på ett bål, innan valborg ;P Måste du va såååå klen...hihi

2007-04-23 @ 16:50:00
Postat av: Elina

Hihi, gumman! De e numera dina bästisar, inte mina! Krya på dig vännen! De e mkt på gång, speciellt på lördag;)! Love you! Puss puss!

2007-04-23 @ 21:05:41
Postat av: scott

nellesomfan.blogspot.com är min nya adress :) ses på torsdag. pussis

2007-04-23 @ 23:56:21
Postat av: scott

du får skaffa ett google-konto. där finns en länk om du går in på http://www.nellesomfan.blogspot.com :)

2007-04-24 @ 12:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback