Höstrensning

Städa, städa, städa... Idag har jag varit riktigt duktig, gått igenom alla lådor och garderober på mitt rum. Jag trodde dock inte att det skulle finnas så mycket att slänga med tanke på att det inte var längesen jag rensade bland mina kläder. Men denna gång gav jag mig katten på att slänga sånt som jag inte använder. Istället för att tänka "Nog för att denna tröja är lite kort, men jag kanske krymper en vacker dag" eller "Detta kan ju vara bra att spara ifall jag skulle behöva ha oömma kläder på mig" så tänkte jag "Det jag inte använder idag kommer jag inte använda imorgon heller". Till sist så hade jag rensat bort två rejäla högar som jag tänkte låta mormor kolla igenom. Hon brukar alltid hitta något i min garderob som hon vill ha=) Undra om detta är ett bra eller dåligt betyg för min del... Hmm, det låter jag nog vara osagt...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback