Shopping

Nu när jag har rensat bort gamla käder i min garderob så får jag helt plötsligt in lite mer...;) Givetvis tog jag tillfället i akt att på min lediga dag åka till Väla, tre tröjor och en väska blev resultatet. Men mest nöjd är jag nog ändå med att jag hittade födelsedagspresent till mamma. Det var nog längesen jag var ute i så god tid! Nu hoppas jag bara att hon blir glad över vad hon ska få, blev en vinteroutfit i alla fall=) Farsdag börjar också närma sig med stormsteg och som vanligt är det mycket svårare att hitta något till pappa. Jag har dock en del förslag så vi får väl se vad det blir till slut. Philip erbjöd sig faktiskt att försöka hitta något idag vilket är "kryss i taket". Jag tror att jag har fixat varenda present som vi gemensamt har köpt till våra föräldrar... Men så är väl brödrar, litar på sina systrar till 100%, och det är väl inget man ska klaga över...;)

Kommentarer
Postat av: Nelle

Dax för uppdatering honeeey!

2006-11-03 @ 00:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback