Cypern 22 oktober - 29 oktober

Jag och Elina har haft en fantastisk semestervecka på Cypern - nedan bjuder jag på några bilder!
 
Vädret var inte med oss riktigt alla dagar, men vi hade det bra ändå! =)
 
Läsning vid pool-kanten
 
En eftermiddagssimtur 
 
Avkoppling
 
Elina njuter av en läskande fruktsallad
 
Bamse och hans vänner kom och hälsade på med jämna mellanrum...
 
Denna bok hade jag höga förväntningar på, men den var tung att ta sig igenom! Jag slet med den i betydligt fler dagar än vad jag brukar göra när jag läser och även om delar i den var mycket intressant så tog de politiska resonemangen för stor plats.
 
 
Både jag och Elina älskar ju att träna och var därför väldigt flitiga med våra pass. Dagarna inleddes med löpning och PW, vid lunchtid blev det någon vattenaktivitet och på seneftermiddagen besökte vi gymmet eller tog en lång PW - härligt!
 
 
Innan vi åkte blev vi rekommenderade att besöka den japanska restaurangen Hokkaido. Vi beställde in nudlar med wokade grönsaker, kyckling och skaldjur (vi fick dock en massa annat också). Tallrikarna som kom in var överfyllda med mat och kockarna showade något kopiöst. Denna restaurang är helt klart värt ett besök!
 
En ev mina favoriter, pasta carbonara med kyckling!
 
 
Vänskap <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack vännen för en fantastisk semester <3
Resten är vår lilla hemlighet ;)

2012-11-01 @ 21:40:34
Postat av: Sofia

Nu blir ja nyfiken?! ;)
Ser ut som ni haft en härlig semester.. Längtar tillbaka till Italien o Frankrike när ja ser era bilder <3 kram

2012-11-02 @ 16:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback