Med solen i ögonen

Jag har fått lite pikar om dålig uppdatering, så jag får väl slå till på ett inlägg:) I helgen spenderade jag flera timmar i den bok som ska vara utläst till nästa tisdag - Simon och Ekarna. Den kommer inte få något toppbetyg då den helt enkelt inte har lyckats fängsla mig. Nu återstår det dock bara 30 sidor, sen är jag fri!;) Även om läsningen inte var den bästa så fick jag i alla fall en otroligt härlig tid på balkongen. En tunn tröja och lite filtar i brassestolen räckte gott och väl när solen stod på. Jag hoppas verkligen att våren har kommit för att stanna! Jag vill plocka fram mina pumps, gå utan jacka, locka fram mina fräknar och fyllas av den energi som de kommande månaderna brukar föra med sig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback