Sista dansen?

Jag kräver inte mycket, men jag begär att få känna mig värdefull och uppskattad. Jag är mitt i en dans där jag har blivit trampad på tårna både en och två gånger - en siffra säger mer än ord! Jag får ingen förståelse för smärtan och mina sår är både djupa och infekterade. Någon tendens till omplåstring finns inte och jag har bestämt mig för att denna stämpling var den sista. Jag har blivit uppbjuden flera gånger förr och när jag ser mig omkring så finns det rätt många lediga attraktiva alternativ. Just nu är den stora frågan OM, NÄR och VEM jag ska byta till!


Kommentarer
Postat av: Micke

Give me the chans.. I won´t let you down ;)

2012-02-15 @ 09:42:11
Postat av: Frida

<3

2012-02-15 @ 13:21:14
Postat av: Elina

<3

2012-02-16 @ 05:06:58
Postat av: Anonym

Vännen först av allt ska du veta att du är värd det bästa, någon som ser Emelie för den hon är en helt fantastisk tjej på alla sätt och vis. Jag vet att det finns många där ute som visat intresse för dig det gäller bara för dig att hitta den rätta som behandlar dig på ett fint sätt. Vill inte se en ledsen Emelie mer <3 Love! Du vet var jag finns bara att komma hit så pratar vi! STOR KRAM <3

2012-02-18 @ 03:40:04
Postat av: Mattias

Kön av väntande killar är lång Emelie... :-)

2012-02-18 @ 20:10:19
Postat av: Emelie Ohlsson

Tack för alla fina kommentarer<3 det var intressanta tolkningar - även om de var ganska långt ifrån det som jag syftade på när jag skrev texten...

2012-02-18 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback