En vecka senare

- Seger mot Lugi med 6-0 i en match som jag tyckte var jätte rolig att spela. Det var ett högt tempo och jag hade ett härligt flås med en trötthetskänsla efteråt, underbart!
- En timmes bebispassning av Neo som avslutades med ett våffelkalas hos Elina och Daniel.
- Häng på Ängelholms "innepizzeria" med Pommer och Fia där vi roade oss med fotovisning;)
- En bokklubbsträff hos Sofia där förra boken (En dag) avslutades och den nya (Simon och Ekarna) presenterades.
- En eftermiddag med vardagslyx som avslutades med en avkopplande sovstund på soffan.
- Tre innebandyträningar och några morgonpass ute i minusgraderna.
- Intressanta diskussioner om framtiden...
- Bebismys med Vidar och lite kort kvalitetstid med Pillan.
- Middag hos mamma & pappa.
- Jobb med både en och två deadlines.

Nu är det helg och jag ska njuta - hej spelledighet!


(Kap Verde 2011)

Åhhh vad jag vill åka på semester igen! 


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag meeee!

2012-02-04 @ 07:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback