Båstad Outdoor Open 2012

Dagarna fylldes med innebandy och lördagen fylldes med fest - jag hade inte tvekat en sekund för att köra en repris!=)
 
Fredrik & Madde
 
Bengan och jag
 
Havets läckerheter
 
Innan denna kväll hade jag aldrig smakat ostron, men nu när det stod framför mig så var jag ju bara tvungen att ge det en chans. Instruktionerna för hur det skulle gå till var lite olika och trots att mitt mål var att låta dem glida ner hela så gick det bara inte. När jag väl hade fått in det i munnen så började jag tugga och min upplevelse väljer jag att kommentera genom att citera en känd Disney-figur: "Slemmigt, men mättande..."  
 
Kvällen blev verkligen superlyckad och efter ett par timmars ätande på restaurang Sand begav vi oss vidare mot Pepes. Jag tackar Viktor för att jag fick ett vip-armband till Kristallrummet, vilket innebar att jag träffade på personer som jag troligtvis hade missat annars. Jag tackar även Bengan för prisreduktioner och företräde på både det ena och andra stället. Sedan tackar jag alla glada partymänniskor för att kvällen blev så bra!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback