Tecken på en tung vecka

I fredags när jag åkte hem från jobb tog jag en runda inom Maxi för att handla. När jag kom ut därifrån gick jag mot min bil för att lasta in varorna. Jag tryckte på automatlåset, både en och två gånger, men inget hände. Konstigt tänkte jag och provade med nyckeln istället. Det gick inte bättre utan jag fick inte ens in den i hålet. Jag gick rundan runt bilen och drog i varje dörr, men ingen gav med sig. Jag tittade mig runt för att se om det fanns någon som kunde hjälpa mig och då såg jag vad jag hade gjort... Min bil stod några parkeringsplatser bort och jag hade alltså stått och ryckt i en annan svart Honda Civic. Så diskret jag bara kunde gick jag till MIN bil, satte mig i den och körde snabbt ifrån parkeringsplatsen, pinsamt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, ja känner igen mig :) inte bra o jobba för mycke ;)

2011-09-18 @ 20:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback