Träningsmatcher mot Tvååker och Olofström

FBC Engelholm - Tvååker 5-0

FBC Engelholm - Olofström 7-2

Två matcher och två segrar! Vi fortsätter vår fina trend med att vinna mot lagen i division 1 och rent spontant så känns det som att den serien inte kommer att hålla lika hög kvalitét som tidigare. Visst har vi blivit bättre, men av de lag som vi har ställts mot så tycker jag egentligen bara att det är Warberg som har varit riktigt bra.

Gårdagens match mot Olofström var en riktigt trist historia, i alla fall för mig som gillar tuffa matcher med mycket kamp. Vi hade så pass mycket boll inom laget så när slutsignalen ljöd kändes det knappt som att man hade rört på sig. Nej, jag hoppas verkligen inte att våra seriematcher kommer ha en liknande matchbild för då kommer nummer 3 lessna fortare än kvickt! 

Mitt plus går till Cajsa Holmåker som har stått för en stabil insats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback