Once in a lifetime - modelluppdrag

I måndags klockan 13 klev jag in på frisörsalongen United. Håret skulle fixas och make up skulle läggas. Vi var fem från damlaget och fem från herrlaget som hade fått det ärofyllda uppdraget att fungera som reklampelare åt föreningen. All fotografering var i idrottshallen och jag måste säga att det var en häftig upplevelse när vi blandade vårt festliga utseende och kläder från MQ med en svettig omgivning, kontraster! Visst att det kändes lite skrämmande att stå ensam framför kameran och följa fotografens instruktioner, men samtidigt så var det väldigt väldigt roligt. Nu väntar jag med spänning på att få se resultatet och jag hoppas att jag slipper skämmas över mina bilder. Man vet ju aldrig i vilka sammanhang de kan dyka upp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback