INVIGNING 11.11.11

För ett par månader sedan tilldelades jag och Anneli ansvaret för Baker Tillys invigningsfest. Det har varit många planeringstimmar och mycket diskussioner där jag faktiskt mer än en gång har frågat mig själv varför jag tog på mig detta. I fredags hade vi i alla fall vår examen och nu i efterhand är jag stolt över att vi fick det hela i hamn. Det blev väldigt lyckat, i alla fall sett till den respons som våra gäster har gett oss. Runt 250 personer kom och kvällen innehöll bland annat ölprovning, kristallkronor, komiker, livemusik, fina blommor, rundvisning i våra nya lokaler, middag, goodiebags, röda mattan, kandelabrar, tävlingar, tält, och ja, listan kan göras lång!

När jag kom hem var det som att sticka hål på en ballong. All luft pös ut och jag föll ihop i sängen - de senaste veckornas press och stress hade tagit ut sin rätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback