Säg omelett

Klockan 8.30 ska ni vara i er bästa form! Då ska ni nämligen förevigas av en professionell fotograf så att vi kan profilera våra anställda på både hemsida och i våra kommande broschyrer. 

Igår stod fotografering på arbetsschemat. Det togs porträttbilder, arbetsbilder där vi var "in action" och gruppfoto. Det förstnämnda kändes ganska bra och enligt fotografen var jag så pass fotogenisk att ingen av bilderna blev dåliga. Det tackade jag för, men jag tror nog mer att det berodde på att det var en bra fotograf=) Att se naturlig ut på övriga bilder var dock inte min grej. Skådespeleri med en kamera rakt upp i huvudet har väl aldrig riktigt hört till min starka sida. Kul var det i alla fall och eftersom vi skulle se glada ut så gjorde allt mitt fnittrande inte så stor skada;) Nu väntar jag med spänning på att få se resultatet och jag hoppas att hon menade allvar med att det inte blev några dåliga bilder, för annars får jag ju lida för det en lång tid framöver...


Kommentarer
Postat av: Tina

Om bilderna är lika bra som när du spelar innebandy kommer de ju vara jättefina ;)

Postat av: Emelie Ohlsson

Till Tina: Hahaha, då lär jag bjuda många på ett gott skratt...;)

2011-05-19 @ 10:28:28
URL: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback