Korsfästes den 14 april, återuppstod den 4 maj

De senaste veckorna har jag haft en liten paus från mitt bloggande. Varför? Jag har helt enkelt inte haft någon skrivlust... Nu börjar det dock klia i fingrarna igen så jag ger mig på en liten comeback. Om den blir långvarig eller inte återstår att se, men under min frånvaro ser jag i alla fall att folk har varit fortsatt aktiva i att besöka min sida=) Ni får förresten hemskt gärna skriva en liten kommentar till mig. Det är alltid lika roligt när ni kända och okända läsare sätter era spår. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Antonia

Emlan, fortsätt blogga!! Jag måste vara ditt största fan, iaf ett av dem :)



Hoppas allt är bra :)



Kramar Antonia

2011-05-04 @ 21:35:03
Postat av: Scott

Jag är saaa dalig pa att kommentera men jag följer din blogg fortfarande! :)



Saknar dig vännen! Kommer hem en sväng om en vecka och stannar i ca 10 dgr. Skulle styrt upp en liten myskväll pa Torstens med dom gamla IBCrävarna fran förr :D Jag kanske fixar ngt pa FB :)

2011-05-05 @ 11:55:45
Postat av: Emelie Ohlsson

Vad kul att höra ifrån er tjejer! =) Ni gav mig ett litet leende på läpparna för det fick mig att tänka på allt som vi har varit med om. Vilka roadtripper vi har haft egentligen... Vi ingick ju dessutom alla tre i den berömda "komposten" (kommer aldrig glömma Dalen-matchen borta, vi slet verkligen som svin i vårt 1-2-2...=) TACK för era kommentarer!



Scott, hade varit så himla kul att träffas! Låter som en superidé att styra upp en liten myskväll med gamla gänget! Jag ser fram emot inbjudan=)



Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback