FBC Engelholm - Älvstranden 10-5

För egen del så finns denna match med på topplistan över de roligaste under denna säsong. Det var närkamper där det smällde ordentligt samtidigt som det bjöds på fina kombinationer på alla håll och kanter. Älvstranden har dessutom ganska många spelare i min egen storlek och personligen föredrar jag en närkamp med dessa istället för en liten tunn junior. I matchens sista minuter var jag riktigt trött, men det var samtidigt en underbar känsla. Att ge allt och känna mjölksyran flöda i takt med en orytm i flåset är speciellt. Denna gång är jag faktiskt ganska nöjd!

På samma sätt som jag sågade domarna för ett par veckor sedan så tänkte jag nu hylla de som vi hade idag (inte samma). De friade hellre än fällde och på så sätt slapp vi få matchen hackad och malen. Att spela tufft fick vi också göra och jag uppskattar verkligen domare som inte ser oss som några porslinsdockor. Bra jobbat killar!=)


Kommentarer
Postat av: Julia

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Postat av: Emelie Ohlsson

Till Julia: Tack så mycket! Jag har designat sidan själv så det finns tyvärr ingen direkt mall till den.

2011-05-09 @ 10:26:59
URL: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback