Sjung om studentens lyckliga dagar

I fredags var det en stor dag för många. En dag som det har räknats ner till, firats och som för många innebär en stor glädje. I innebandylaget hade vi fem lyckliga studenter och när de sprang ut var jag givetvis på plats. Det var inte det lättaste att hitta alla, men till sist var uppdraget slutfört=) För alla utom själva studenten är detta en lite stressig dag, i alla fall om man känner mer än en som går ut. Denna gång bodde dessutom de som jag egentligen ville uppvakta långt ifrån varandra och därför gjorde jag det lätt för mig och hängde presenter på tre av dem i stan medan jag senare på kvällen besökte de andra två. Att stressa runt ger varken mig eller dem något. Det blev en mycket trevlig kväll och jag tackar TP och Möller för två trevliga tillställningar med mycket god mat!


Sofia, Anna, Johanna och jag

Bild lånad från
www.olofssontina.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för länken, men namnen är i fel ordning :)

Postat av: Emelie Ohlsson

Till Tina: Sorry, jag har ändrat nu :)

2011-06-13 @ 13:36:07
URL: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback