Återträff klass 93

Igår var delar av ett gammalt gäng samlat igen, min högstadieklass. Det var inte jätte många som tackade ja till inbjudan, men vi åtta som kom hade väldigt väldigt trevligt. Vi grillade, lekte lekar, pratade minnen och bara njöt av varandras sällskap. Det var en kväll som överträffade mina förväntningar och jag hoppas att det inte dröjer 10 år tills vi ses nästa gång!


Kvällens festfixare, Hanna och Camilla



Grillning


Picknick på Vita Räck här i Ängelholm


Sofia


Sofia, Hanna, Rutger och Anne


Anne


Hanna, Camilla och Erik


Vid 22-tiden kom det lite regndroppar och vi fick packa ihop våra filtar, men som tur var fanns det en plan B och vi kunde utan problem fortsätta festligheterna=)


Jag och Sofia


Det var mycket skratt, hela kvällen lång! Inte minst när vi pratade om allt som hände på vår klassresa i Turkiet;)


Vi fick lära oss en rolig japansk lek=)




Kvällen avslutades på Thorstens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback