Kvalitetstid med mamma

Imorse åkte jag och mamma iväg för en shoppingrunda. Det blev en del inköp för oss båda, men när solen började titta fram bakom molnen var vi inte sena på att åka hem till hennes och pappas trädgård. Strax efter lunch låg vi i varsin solstol och njöt av att sommaren hade gjort comeback=)

På seneftermiddagen påbörjade jag ett av mina semesterprojekt, att förändra min gamla gitarr. Den går knappt att spela på och därför tänkte jag låta kreativiteten gå lös. Idag var det grundfärg som skulle på och det blev verkligen ett terapijobb för fröken Ohlsson. De som känner mig vet att jag inte har världens bästa tålamod och när jag ser en byggkonstruktion drar jag mig gärna där ifrån. Del 1 av mitt jobb tog nästan två (!) timmar och då ska det tilläggas att jag ska göra samma sak två gånger till, med huvudfärgen. Det blir dock en uppgift till en regnig dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback